12 Oca 2012

tatlı bir sürpriz..



Merhabalar

Sabah çok tatlı ve çok lezzetli bir sürprizle uyandım:)) 11.00 gibi kapım çalındı ve bir kargom olduğu söylendi.Çok heycanlandım:))Beklediğim bir kargo yoktu oysa .. İmzalaşma faslı tamamlandıktan sonra koşa koşa koli açıcağımı alıp minik paketimi açmaya başladım:)) Kolimin içinden okadar tatlı bir paket çıktı ki resmini paylaşmadan geçemiycem.. KOSKA 'nın minik karton fırını :))çok güldüm görünce ayrıca sıcak helvamın paketide çok nostaljik..

Hemen denemem gerektiğini düşündüm, fırınımı 150 dereceye ayarladım ve ısınmasını bekledim.Hamile olduğum için dolabımda tahmin edebildiğiniz gibi bir paket vanilyalı dondurma vardı:)) Hemen ısınan fırınıma helvamı yerleştirdim ve eşimle bana güzel bir kahve hazırladım.10dakika sonra fırından harika kokular geliyordu çok sevdiğim  helva oldumu size akışkan bir tahinli sufle üzerinede dondurmalar harika bir lezzetle tv izlemeye devam ettik:))

Bizi çok mutlu ettiğiniz için teşekkürederim KOSKA ..
sevgilerr..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder