30 May 2011

parmesanlı patlıcan salatası

Merhabalar..
Hepimizin sabırsızlıkla beklediği yaz geçte olsa sonunda geldi :))Ilık ılık esen rüzgar içimi kıpır kıpır ediyor ve evde oturmak istemiyorum :))Hemen bir deniz kenarı bulup uzun uzun yürüyüşler yapıp banklarda soluklanıp sonra buz gibi bir su içmek istiyorum:)) Evet buz gibi su sadece su..Neden soğuk bir meyve suyu veya dondurma değil diye düşünebilirsiniz :( haklısınızda aslında gönlümden geçenler bunlar fakat itiraf etmeliyim ki kış ayı benim için biraz kalorili geçti ve şuan sıkı bir diyetteyim..Ve benim gibi sıkı diyet yapan sevgili arkadaşlarımla özel diyet yemeklerimi ideal kiloma kavuşana kadar paylaşmak istiyorum:))) Haydi bayanlar süper bikiniler bizi bekliyor :))

kalori :160
süre 20 dak.
malzemeler:
4 domates
4 patlıcan
1 kırmızı soğan
2 diş taze sarımsak
yarım bağ maydonoz
100 gr parmesan
zeytinyağ,tuz,balzamik sirke

hazırlanışı:

1-önce malzemelerimizi güzelce yıkıyoruz.Buarada  patlıcanlarımızı 250 derecelik fırında közlüyoruz.





2-İyice yıkadığımız maydonoz , domates ve soğanlarımızı doğrayıp borcam kabımıza aktarıyoruz.

3-Fırında közlediğimiz patlıcanlarımızı güzelce kesip salatamızla karıştırıyoruz.zeytin yağımız,tuzumuz sirkemizide ekledikten sonra parmesanımızı salatamıza rendeleyip bir güzel karıştırıyoruz.Tam tahıllı ekmeklerimizi güzelce kızarttıktan sonra 1 bardak ayranla az kalorili harika bir akşam yemeği hazırlamış oluyoruz



afiyet olsun hoşçakalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder