21 Ağu 2011

alman firinlari nefissss:))


merhabalar..
Umarim cok ama cok iyisinizdir :) beni sorarasaniz okadar mutluyum ki anlatamam:)) esimle birlikte cocukluk anilarimiza donduk ve memleketimiz:)) Almanya`ya geldik.Dunden beri ormanlarda hadie gibi gezip duruyorum:)) O agac senin bu cicek benim herseye dokunup mis gibi orman havasini icime cekiyorum..Tabi bu arada muhtesem Alman firinlarindan size muhtesem tarifler ve fotograflar gondermeye devam edecegim sevgiyle kalinnn:)))

cilekli milfoy


findik bar


seftalili milfoy




3 yorum:

  1. canım iyi ve mutlu olmana nekadar sevindim anlatamam mutluluğu kendim yaşıayormuş gibi hssettim vallahi fotolarda süper döndüğünde tarifleri bekliyorum keşke imkanımız olsada bizde böyle güzel yerler gezip görebilsek ama sayende gezmiş kadar kadar oluyoru :))) he anının böyle güzel geçmesi dileğimle tatlım kendine iyi bak ve tatilin tadını çıkar:)))) selma sarıgöz:)

    YanıtlaSil
  2. canim benim saol bitanecik selmacim:))desteklerin icin cok tesekkurederim

    YanıtlaSil
  3. selma sarıgöz24 Ağustos 2011 14:19

    canım benim destek veripte ne yaptım sanki bana hep destek olan sensin keşke senin bana yapabildiklerinin yarısını yapabilsem sayende çok şey yaptım :)))))(selma sarıgöz)

    YanıtlaSil