8 Ağu 2011

VİVA İSPANYA!!


Uzun bir tatil arasından sonra hepinize merhaba:))) Umarım görüşemediğimiz dönemlerde herşey gönlünüzce olmuştur..Şimdi gelelim İspanya'da neler yaptığımıza ,nasıl tatlarla tanıştığımıza:))İlk olarak şunu söylemeliyim ki ben bu kadar çok hamur işi yiyerek zayıf kalabilen bir millet hiç görmedim:))Okadar çok kıskandım ki vücut yapılarını sanki hayatın tadını  çıkarmak için dünyaya gelmiş bir ırk:) Neden böyle düşündüğümü hemen açıklamak istiyorum ilk olarak ispanyollarda sabah kahvaltısı diye bir adet yok hemen bir kahve içip evden çıkıyorlar ve öğlen 1 gibi tapas adını verdikleri meşhur ekmek dilimleri üzerinde ikram edilen mezelerinden yiyerek işlerine dönüyorlar. Akşam iş çıkışı 5 gibi tekrar restaurantlara veya tapaz barlara uğrayarak atıştırmalıklarına devam ediyorlar:)) Düşüne biliyormusunuz sürekli ekmekli atıştırmalıklarından yiyorlar tahminen günde her bayan  bir ekmek yiyor:)))Birde Türk kadınının bu oranda hamur yediğini düşünün ben düşünmek istemiyorum:))Neyse gelelim ispanyolların gece 22.00 gibi yedikleri akşam yemeklerine.. Deniz ürünlerinimi anlatsam size yoksa paella adını verdikleri safranlı pilavlarınımı bence bunları  resimlerle anlatsam çok daha iyi olacak:)) ilk yazımda şöyle bir genel hatlarıyla ünlü yemeklerini paylaşmak istiyorum daha sonra ki yazılarımda hepberaber gezeceğiz ,yiyeceğiz ve tarihle denizi iç içe yaşayacağız
sevgiyle kalın:))

havyarlı tapaslar





balık ürünleri ile tatlandırılmış tapaslar




paella



meşhur şarapları



Deniz ürünleri tabakları

2 yorum:

  1. canım benim tekrar hoşgeldin çok özledik seni resimler süper eminim lezzetleride öyledir ne mutlu onlaraki bukadar hamur işi yiyip kilo almıyorlarmış allah bizlerede nasip etsin :))))) diğer resimleri ve elinden geldiğince tariflerinide bekliyoruz tatlım :)))

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürederim :))ewttt çok güzel tariflerim var kilo konusunuda hiç açmıycam günlerce soru işaretleriyle yaşadımmm:)))))))
    çok öpüyorum

    YanıtlaSil